trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Friday 6 April 2012

SECRET ADMIRE - SMK TAMAN MALURI,KL






Semasa praktikal 2001

Secret admire....teringat zaman dulu....ada seorang pelajar ting.1 telah jatuh cinta pada cikgu Intan....Sanggup membelikan hadiah dan bunga kepada Cikgu Intan. Ajak cikgu Intan pergi dinner bersama-samanya.....




Aduh.....mcm manalah pelajar ting.1 boleh berfikir mcm nie....


Ingat lagi kata2nya......


Cikgu....saya ada sesuatu nak bagitau kat cikgu....tapi tak boleh kat sini...nnt org nampak...kita jumpa kat bengkel lepas rehat.


Sampai kat bengkel...pelajar ni pun bersuara....cikgu....saya belikan bunga nie khas untuk cikgu. Saya sembunyikan dlm beg...takut cikgu2 dan kawan2 nampak... Sebenarnya...saya sukakan. .I.


Aduh!....tergamam aku dibuatnya...mmg sungguh romantik...




Semoga pelajar ini telah berjaya dalam hidup.....


Published with Blogger-droid v1.6.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...