trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Saturday 28 April 2012

AJK PERTOLONGAN CEMAS MSSMJ

Sekolah saya telah ditugaskan untuk menjadi ajk pertolongan cemas sempena Pertandingan Bola Keranjang MSSMJ yang berlangsung di SRJK (C) LI CHI segamat.


Saya telah ditugaskan untuk membawa pelajar ke tempat pertandingan.


Memang dah biasa dgn pertolongan cemas (pc) nie.  Tak kira hari...waktu cuti ke...panas terik ke...hujan lebat ke...memang kena bertugas. Jadi saya dah biasa sebab dah 10 tahun saya menjadi guru PBSM. Byk acara - acara sukan yang melibatkan daerah segamat samada peringkat daerah, negeri dan kebangsaan akan diserahkan kepada SMK PADUKA TUAN terutamanya utk ajk pertolongan cemas.


Saya mmg sentisa bersedia untuk bertugas pada waktu cuti.  Ini selaras dengan moto PBSM. ..SENTIASA BERSEDIA.


Aktiviti ini juga dapat melatih diri saya dan juga pelajar-pelajar dengan sifat suka membantu orang lain tanpa meminta balasan.


Semoga dengan adanya sifat ini,  maka ia akan dapat mendidik hati saya supaya sentiasa rendah diri.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...