trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Monday, 28 July 2014

Malam raya di k.terengganu 2014

Bbq.....

Makan...makan...dan makan...
Bersyukur dengan rezeki yang Allah kurniakan....
TerIngat saudaraku di GaZa....ampunkan lah kami...sesungguhnya kami insan yang lemah...hanya mampu berdoa agar kemenangan di pihak saudara kami...
Bantu lah mereka ya Allah....

Read more ...

Wednesday, 16 July 2014

Pindah lagi....huhu...

Huhu....,
Baru seronok duduk di Batu Pahat.....
Dah kena pindah lagi......

Dekat dengan rumah emak....
Sekolah anak2 pun dekat...
Kemudahan anak utk pergi, balik  sekolah n transit pun mudah...
Tadika pun dekat....
Nak ke tempat kerja pun x de la jemmm ...
Kawan2 semuanya baik2...
Anak2 murid semuanya baik2.....majoriti pelajar melayu....

Huhu....

Apa boleh buat, tempat seorang isteri adalah disamping suami.....ikut jea lah....kemana suami pergi..

Read more ...

Monday, 14 July 2014

Rumah idaman...

Insyallah....dengam keizinan Nya...suatu hari nanti keluarga saya akan duduk di dalam rumah ini...amiinnnn

Read more ...

Xtvt sebelum berbuka

Sejak ada kolam besar ni kurang sikit anak2 mengeluh dan mengadu lapar, haus dan penat bila balik dari sekolah.

Semacam ada tarikan magnet, sampai rumah jea terus bersemangat...tak lembik2 macam sebelum ini...

Kuat betul penangan kolam ni...x sia2 suamiku membelinya...

Bekerjasama mengepam kolam..
seronok nya...ummi dan ayah pun seronok tengok anak2 bergembira

Alhamdulillah...syukur pada Allah yang memberi rezeki
Read more ...

14 ramadan...

Layan anak2 di bulan ramadan.....
Sebagai inisiatif sebab berpuasa penuh...
Alhamdulillah.....belum lagi pernah cuti berpuasa....
Ronda2 aeon big.....

Mereka rasa seronok....

Menunggu waktu berbuka..
duduk dekat dgn surau...senang nak solat maghrib..
menu berbuka yg ringkas..
anak2 pun sporting...
x lah nak buka terus dgn nasi...
pendidikan bermula dari rumah..
kami dah ajar anak2 makan kurma dan makanan yg ringan spt kuih atau mee semasa berbuka...lps tu solat maghrib dulu..
after solat maghrib baru makan nasi..
Alhamdulillah ...kelima2 anak kami mudah ikut dan di bentuk...

Berbukaa dgn Roti dan pizza...
Read more ...

15 ramadan......

Saje...saje nak letak kat blog...semalam berbuka menu yang ringkas dan disukai oleh anak2..

Aktiviti memasak
samapi rumah pukul 6.00
6.10 ptg hingga 7.00 malam
Akhirnya siap utk juadah berbuka puasa...
Alhamdulillah...syukur Allah memberi rezeki yang banyak...

Lontong goreng
roti sardin bersalut tepung

semuanya homemade...

alhamdulillah, dah 15 ramadan belum lagi membeli makanan kat bazar..
minta maaf yea...makcik pakcik, akak akak , abang abang dan adik adik peniaga bazar ramadan..akak x pergi membeli di bazar ...
lebih suka memasak sendiri...
suami suka, anak2 pun suka..
yang lebih penting, insyallah terjamin dari segi halalan toyyibba...
Read more ...

Saturday, 28 June 2014

Selamat hari lahir baby hakim....

02062008

Happy Birthday To You...
Happy Birthday To Hakim....
Ummi sayang Hakim....

Read more ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...