trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Wednesday 20 June 2012

IDEA...oh...IDEA...



Ya ALLAH ....bantulah aku untuk mendapatkan idea.   Sesungguhnya aku insan yang lemah.  Hanya kepada mu aku meminta pertolongan. Kau maha berkuasa...kau yang menguasai segala ilmu-ilmu di alam ini..berilah aku sedikit ilmu mu supaya aku dapat menyampaikannya kepada pelajar-pelajar ku..sesungguhnya aku insan yang lemah...
Ya ALLAH..aku dah berusaha untuk mendapatkan ilmu-ilmumu...kau berikan lah aku petunjuk supaya aku dapat idea-idea yang bernas untuk pelajar-pelajarku...Sesungguhnya aku masih belum mendapat idea yang sesuai untuk tema spm 2013...tolonglah aku ya Allah....
Tiada tempat lain untuk aku meminta pertolongan hanya kepada mu ya ALLAH...BUKAN Google search...BUKAN Youtube...BUKAN laman Blog...tetapi hanya kepada mu ya ALLAH..


apa aku nak ajar esok nie...silibus dah habis..last week aku dah bincang tema rc 2013... tapi sehingga hari ini aku masih tak ada idea..malah  tak berapa nak faham .  macam mana nie... puas aku search kat mana2.. tapi belum dapat lagi...
Nielah ruginya kalau tertinggal meeting yang dianjurkan oleh JPNJ.  Macam manalah SMK Paduka Tuan &  SMK Buluh Kasap tertinggal dalam list Lembaga Peperiksaan...bukan setahun dua sekolah kami ajar rc ...SMK Buluh Kasap dah dekat 20 tahun dan SMK Paduka Tuan dah hampir 10 tahun...muskil....muskil..
Nak tanya sapa nie...biasanya aku tanya mentor terbaik aku Cikgu Amir..tapi sekarang dia dah sibuk...yang sorang lagi tu..susah nak call..asyik tak dapat jea...
Nak ajar apa esok nie...skg dah pukul 12.30 mlm...masih tak dapat idea lagi.



Alangkah bagusnya kalau otak aku macam nie...



sentiasa kreatif dan banyak idea...


JANGAN LUPA CIKGU INTAN !!!!! KITA KENA BERSYUKUR DENGAN SEGALA  KURNIAAN  ALLAH. APA YANG ALLAH CIPTAKAN ADALAH SEMPURNA.


Ya  BETUL.. ALLAH lebih berkuasa...aku & makhluk-makhluk yang ada dimuka bumi ini tiada kuasa.


Dah lewat nie.. aku mengharapkan ilham dari mu Ya Allah.  Semoga apabila aku melangkah masuk ke sekolah esok pagi...kau memberi aku idea-idea spontan dan bernas. AMIN....AMIN....AMIN...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...