trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Saturday 20 February 2016

Muka ku di website sps

Terkejut.....bila guru data smk senggarang mengatakan...aku dah glamour...muka aku terpampang dalam website kpm....pada akhir tahun 2014..

Puas aku fikir..siapalah yang mengambil gambar aku ni...setahu aku..aku seorg je yang ada gambar ni...sebab gambar ni diambil semasa hari terakhir aku di smk paduka tuan...tahun 2012 bulan november......hari jumaat.,..sebelum balik sekolah..aku masih ingat lagi...dan gambar ini diambil dari handphone aku seorang..

Kemudian aku post dalam fb aku....ni mesti ada org kpm skodeng fb aku ni....

Dulu..masa aku belum dapat pindah Kuantan...ada juga berangan2 nak jumpa kpm...nak minta penjelasan..kenapa guna gambar aku tanpa izin.... kot2 dapat royalti pindah ke Kuantan...tetapi oleh kerana aku dah dapat pindah Kuantan,aku halalkan jea lah..

Dan awal tahun ini....sekali lagi aku menjadi bahan bualan bagi guru2 di smkss..... mereka terkejut..bila lps mengesahkan sps...keluarlah muka aku.....dan menjadi trademark kpd cg2 ..klu nak tahu sps kita dah disahkan..nanti akan nampak muka Intan....

Sekali lagi aku menjadi glamour...puas mereka bertanya, mcm mana muka aku ada kat website tu...dan puas juga aku ceritakan perkara sebenar..x taulah..mereka percaya atau tidak.

Ini laman webnya....

https://sps1.moe.gov.my/

Dan dibawa ini ada 2 gambar..satu original dan lagi satu yg telah diedit....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...