trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Thursday 17 September 2015

Ustazah rock vs ustazah cun

Huhu.....aku bukanlah alim sangat..tapi cuba nak jadi solehah...
Belajar pakai tudung labuh sikit supaya dapat menutupi dada....x lah labuh sangat....setakat tudung size L jea....adapun yg free size yg agak besar....

First time melangkah masuk ke sekolah baru, semua org panggil aku ustazah....🙊 malu..rasa x layak jea digelar ustazah.....

Bukan saja pelajar sekolah, malahan cikgu2 sekolah ini pun panggil aku ustazah....mungkin sekolah ini kekurangan ustazah, jadi bila saya dtg..terus mereka anggap saya mengajar agama islam...

Bila saya katakan yg saya ni bukan ustazah...saya dtg atas pakej subjek khb...mereka diam....mereka rasa mereka dah tersalah anggap...

Contoh perbualan...

1.Cikgu x: ustazah dari mana
    Saya: dari johor

2. Cikgu y: ustazah baru sekolah ini yea
     Saya: x lah..saya opsyen khb

3.cikgu z: ustazah duduk mana
   Saya: ☺☺☺☺ senyum memanjang......dan menerangkan yg saya bukan ustazah, saya opsyen kh ..

X pelah..semoga pandangan mereka menjadi doa yg terbaik buat diri saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...