trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Thursday 17 September 2015

Layan jea la...

Nak ajar kelas ni...hati kena kental...jiwa kena kuat...emosi kena stabil...
Kalau x ada ciri2 ini...cikgu2 boleh kena sakit jantung dan darah tinggi...

Alhamdulillah...saya diberikan oleh Allah kelebihan ini...pengalaman saya mengajar subjek reka cipta di smk paduka tuan selama 11 tahun telah membuatkan jiwa, emosi dan hati saya kuat, kental dan stabil   untuk menhadapi perangai anak2 murid yg bermasalah...

Nak berselfie katanya....layan jea la

Alhamdulillah....saya mengambil masa 2 bulan untuk memenangi hati mereka...
Sekarang mereka sudah ada didalam genggaman saya..
Macam mana saya lakukan....hsnya saya dan budak2 pav saja yg tahu...

Saya telah digelar cikgu gangster oleh pelajar2 ini..
Jadi...cuba bayangkan...apa yg saya telah buat pada mereka sehingga mereka boleh mendenfar arahan saya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...