trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Tuesday 16 June 2015

Majlis perpisahan smks

Majlis perpisahan kami...anjuran guru2 sesi petang yang kami sayangi

Saya berpindah ke kuantan
Siti Hawa berpindah ke Pontian

Terima kasih diatas segala-galanya. Sayang nak meninggalkan sekolah ini kerana rakan sekerja disekolah ini sangat baik hati, memahami dan penuh dengan kasih sayang terutamanya rakan sekerja di sesi petang...

sudah banyak sekolah saya pergi..hanya disinilah saya mendapat rakan sekerja yg sangat...sangat baik hati....dan kami menganggap sebagai satu keluarga...walaupun saya hanya berada disekolah ini selama 2 tahun setengah....tetapi hubungan kami seumpama kami sudah bersama 10 tahun....beruntunglah sesiapa sahaja yg dapat menggantikan tempat kami berdua...terutamanya di sesi ptg.

Kak jamilah dan kak armiza adalah kekuatan kami, tempat kami mengadu, tempat kami meluahkan segala-galanya.....dan sebagai kakak, mereka berdua sangat profesional bagi menyelesaikan masalah kami..penuh dengan kasih sayang...insyallah saya akan mengingati kalian sampai bila2 ....

Dan...sahabat baikku...siti suriyati ...semoga hubungan kita akan terus berkekalan....

dan buat adikku aRny....semoga anda tabah dan kuat menghadapi ujian dari Allah..jgn luupa balas email akak yea.....maklumla..arny x de smartphone...x pe arny....x de smartphone pun x apa..masih boleh buat kerja kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...