trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Wednesday 17 June 2015

Majlis Perpisahan ...KEBIRU

Hari ini adalah hari terakhir di smks...gembira, suka dan sedih pun ada..
Gembira dapat berpindah dan duduk semula bersama- sama suami dan anak2...
Sedih meninggalkan rakan2 yang baik hati ....

Walaupun hanya 2 tahun setengah berkhidmat di smks, tetapi mereka tetap meraikan kami...seumpama kami sudah lama berkhidmat. Inilah satu2nya sekolah yang meraikan guru2 yg berpindah...walaupun guru itu baru berkhidmat beberapa bulan saja di sekolah ini.

Terima kasih saya ucapkan kepada guru2 di smks terutamanya KEBIRU kerana menganjurkan majlis perpisahan ini.

Tak lupa juga saya ucapkan kepada tuan pengetua..en.abd.rashid yg banyak membantu saya terutamanya meluluskan semua cuti2 saya...dan memahami masalah saya, menyokong permohonan pindah saya dan membantu saya .Hanya Allah saja yg dapat membalas jasa en.rashid.

Saya mendoakan agar en.rashid di berikan kesihatan yg berpanjangan, dimurahkan rezeki yg berganda2 dan sentiasa dirahmati oleh Allah..aamiinn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...