trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Thursday 19 July 2012

KELAS JULAI 2012 - 2

Hari ini berjaya memujuk beberapa orang pelajar untuk balik lewat bagi menyiapkan kerja kursus. Projek pelajar semuanya dah siap....cuma folio sahaja byk yg belum siap.

Mungkin berkat saya berdoa setiap hari agar dipermudahkan segala urusan berkaitan rc. Tiba2 jea lembut hati Fakhruddin, syukry dan syahirah untuk balik lambat dan menyiapkan kerja kursus.

Kebetulan hari ini saya ada mesyuarat di sekolah...saya bagitau pelajar biasanya mesyuarat habis pukul 4. Saya suruh mereka tunggu hingga saya habis mesyuarat. Biasanya...bila saya ada mesyuarat...pelajar pun akan balik....tapi hari ini diaorang sgt baik...semuanya duduk dgn senyap dan membuat kerja masing2. Terharu saya dibuatnya...jadi dgn perasaan kesian....saya pun menghulurkan sedikit wang untuk mereka makan...sebab mereka tak rancang nak balik lewat. Duit yg ada digunakan untuk tambang bas...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...