trx.indexO
zwani.com myspace graphic comments
Islam graphics

Sunday 27 November 2011

TEMA SOALAN RC 2012

Tahun 2011 dah nak berakhir....aku dah tak senang nak duduk.  Asyik teringatkan kerja-kerja yang akan aku pikul pada tahun hadapan. Dah 3 tahun aku rileks tanpa tekanan. Aku rasa bebas sebebasnya........seperti burung yang terlepas dari sangkarnya....Oh...ketenangan itu dah mula beransur hilang....Terima kasih aku ucapkan kepada Cikgu Aida Nadrul Fais Adani yang telah sanggup memberikan ku  ketenangan selama 3 tahun ini.....

TEMA TAHUN 2012....

1. PENYUKATAN

2. PEMANASAN

3. PENGERINGAN

Tengok sekali lalu macam senang.....yealah kata kita senang...tapi kata student ku..."tak faham lah cikgu", "tak  boleh nak fikir lah cikgu", "tak tau lah cikgu", "blur lah cikgu" dan bermacam-macam lagi alasannya. Dalam kepala otak aku ligat berpusing bila merenung kesemua student yang ada kat depan aku nie. Dalam hati...aku berdoa " Ya Allah kau permudahkan lah anak-anak didik yang ada didepanku nie faham tema yang diberikan ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...